Compania aviatică

01 august 2019 26

Bună ziua! O companie aviatică a refuzat imbarcarea soției în avion, fiindcă pașaportul era valabil încă 2 luni și jumătate! Chiar dacă tot ei m-au convins la call center că soția nu trebuie sa-si schimbe pașaportul pentru a schimba datele din bilet și că va putea zbura cu acel pașaport! Ei au refuzat să ofere compensație! Cum să procedez?Cum să găsesc un avocat competent?

Jurist comments 1

Download discussion
Cristian Iustin
  • Advocate
  • Civil law
  • Other areas
  • Labour law
  • Family law
  • Business law
  • Other violations

Buna Vlad, intradevar compania aeriana are obligatia de a va informa, totodata, in cazul in care ati procurat online biletul, trebuia sa fiti informat despre aceste reguli, in cazul de fata legea privins protectia consumatorului va protejeaza, inaintati o somatie motivata catre companie (in forma scrisa) in caz de refuz... mai detaliat sesizati instanta de judecata, pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati.

02 august 2019