La schimbarea (inlocuirea) cardului bancar expirat, banca (operatorul) nu a depus banii in contul nou

21 june 2017 54

A expirat cardul bancar. La schimbarea cardului am fost anuntat ca taxele pentru cardul nou vor fi mai mari (de la 0,2 $ la 1,5 $ lunar). Insa pot inchide contul vechi, deschide altul nou si atunci voi avea tarifele vechi. Pentru perioada cat dureaza perfectarea cardului nou, pentru "comoditate" banii vor fi depozitaati pe un cont special al bancii iar la eliberarea cardului nou banii vor fi depusi/transferati (nu cunosc terminologia exacta) pe contul nou de card. Cardul nou a fost eliberat de catre un alt operator care nu a intrebat nimic si nici nu a depus banii din contul bancii in contul nou de card. In discutia cu personalul bancii raspunsul a fost: clientul trebuia sa-i spuna operatorului (despre tot ce am scris mai sus).
Mai jos aveti si raspunsul oficial
Bună ziua!
Prin prezenta vă informăm că în data de 7 iunie 2017, cînd v-ați apropiat la filiala N.03, de pe str.31 august 141, la alt operator, nu s-a menționat că doriți transferarea banilor în noul cont de card și respectiv nu s-a efectuat această operațiune.
Pentru clarificarea acestei situații, aveți posibilitatea să împuterniciți o terță persoană, prin procură, ca să efectueze din numele Dvs., retragerea mijloacelor bănești de pe cont și suplinirea contului de card.
Acum pentru a putea avea inapoi banii, e nevoie de cheltuieli suplimentare cum ar fi: procurare bilet avion si prezentarea personala la banca; achitare servicii notariale (peste hotare) pentru procura pe numele unei persoane terte (plus absenta de la serviciu si alte incomoditati); aplicarea unei proceduri "mai speciale" contra unui comision. Motivatia fiind precum ca fara prezenta personala a clientului sau a persoanei imputernicite banca nu are dreptul sa suplineasca contul (a se citi: sa transfere banii clientului pe contul clientului)
Va rog, daca se poate o consultatie, opinie sau orice ce m-ar ajuta sa inteleg si sa ma clarific in aceasta situatie. Multumesc anticipat.

Lawyer comments 1

Download discussion
Alexandru Ţurcan
  • Advocate
  • Business law

In situatia Dvs. a avut loc o neintelegere. Ce ar face un jurist in asa caz? Ar incerca sa discute cu seful filialei pentru a fi gasita o solutie. Totusi, banii se transfera de la un cont al unui titular la alt cont al aceluiasi titular. Poate vor accepta instructiuni... mai detaliat de transfer expediate prin fax. Sau poate va puteti seta serviciul de internet banking si independent sa va transferati soldurile de la un cont la altul. Online.

27 june 2017