Reparatia produselor pe garantie

30 march 2018 47

Buna ziua. Am procurat un telefon in luna mai anul trecut de la un magazin, achitarea fiind in rate, timp de 2 ani. In februarie au aparut probleme la telefon, 3 mai serioase, el fiind si asigurat, la propunerea vanzatorului. Telefonul a fost primit la service center si imediat mi-a dat refuz de reparatie, insinuand ca a fost lovit sau scapat pe jos. Am scris o reclamatie, nefiiind de acord cu cele spuse de ei şi in reclamatie am cerut diagnosticul complet al telefonului. Ei zic ca au trimis pe posta electronica indicata de mine in reclamatie, insa eu nu am primit nimic. Mi-au recomandat expertiza sa o fac la ei, dar din banii mei sau sa iau telefonul inapoi si sa fac individual o expertiza. Deci raman a achita telefonul care nu merge inca un an si ceva. Ajutati-ma, va rog, ce pot face, care ar fi pasul meu acum? Va multumesc anticipat!

Lawyer comments 1

Download discussion
Igor Brinișter
  • Advocate
  • Civil law
  • Family law
  • Real estate law
  • Business law
  • Other areas
  • Labour law
  • Other violations

Buna,
De fapt vânzătorul trebuie să facă expertiza din cont propriu pentru a stabiliza natura și cauza defectelor.
In cazul în care aceștia refuză o puteți face dvs la un alt centru de deservire tehnică autorizat. După care le înaintați din nou o reclamație.
Dacă și în acest caz refuză, sunteți în drept... mai detaliat sa va adresați în instanța de judecată.

30 march 2018