Buna ziua! Am avut programat pentru ziua de duminica un zbor din Republica Moldova spre Spania. Sambata dimineata am fost la un laborator privat pentru a preleva testul la Covid si acolo mi-au spus ca rezultatul il voi primi in decurs de 24 ore pe email. Duminica nu am primit rezultatul testului, asa cum am fost asigurata de colaboratorii laboratorului si, prin urmare, nu am fost admisa la cursa, fiind pusa in situatia de a procura alt bilet si de a efectua un alt test. Laboratorul a invocat o problema tehnica pentru faptul ca rezultatul testului a venit abia luni dimineata. Sunt in drept sa cer rambursarea cheltuielilor pentru zborul pierdut, biletul procurat suplimentar, dar si pentru testarea repetata de la laboratorul care nu a respectat termenul convenit? Sau o pot face doar prin instanta de judecata?
Mihail Grigoraş
Buna d-na Larisa, eu vă propun să vă adresați cu o cerere la laborotorul la care ați apela, unde să invocați ce chelitueli ați suportat în urma atîrnării din partea lor și dacă n-o să arangeze răspunsul lor , vă adresați în instanță.