Buna ziua. Am procurat un televizor online, cu livrare. A ajuns acasa, dar este defectat. Nu vor sa-mi schimbe marfa. Ce pot face in cazul dat? Va multumesc.
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
În cazul respectiv Dvs. puteți să vă adresați în instanța de judecată și să solicitați returnarea banilor de la vânzător. Dacă vânzătorul a inclus în contract și opțiunea de livrare a bunului atunci el este responsabil de integritatea acestuia până când acesta este recepționat de Dvs.
În cazul...mai detaliatîn care produsul nu a fost defectat pe parcursul transportării ci a fost defectat inițial, vânzătorul la fel poartă răspundere pentru vinderea unui produs cu defect, și urmează să vă ofere alt produs în schimb sau să vă returneze banii.
Dacă aveți întrebări suplimentare mă puteți contacta.
Somați mai întâi de toate compania în scris despre defectele stabilite și solicitați schimbul cu un alt produs potrivit protecției consumatorului, ulterior în caz contrar urmați pașii indicați mai sus de colegul meu.
L A
Bună ziua Ion,
În cazul respectiv Dvs. puteți să vă adresați în instanța de judecată și să solicitați returnarea banilor de la vânzător. Dacă vânzătorul a inclus în contract și opțiunea de livrare a bunului atunci el este responsabil de integritatea acestuia până când acesta este recepționat de Dvs.
În cazul... mai detaliat în care produsul nu a fost defectat pe parcursul transportării ci a fost defectat inițial, vânzătorul la fel poartă răspundere pentru vinderea unui produs cu defect, și urmează să vă ofere alt produs în schimb sau să vă returneze banii.
Dacă aveți întrebări suplimentare mă puteți contacta.