Buna ziua. Am cumpărat foi de odihnă in Turcia cu early booking, încă din februarie. Am achitat tot, actele au fost ok. Ni s-a spus ca zborul a fost schimbat cu 3 ore mai devreme practic cu o zi înainte de zbor. Cu titlu de scuze compania ne va caza mai rapid pe o noapte in alt hotel, ca sa nu asteptam in hol toata noaptea și deja la amiază vom fi transferați în hotelul pe care l-am rezervat "A". Am fost asigurați că ne vom odihni anume in hotelul "A". Deja acolo pe loc in Turcia in momentul in care ne-am întîlnit la amiază cu ghidul, ea s-a mirat ca nu stim ca de fapt ne vom odihni aici in hotelul "B", iar hotelul "A " nu are nimic liber pe parcursul întregei noastre odihne. Desigur nu am fost de acord, dar ea ne-a spus clar ca asta este, nu avem alta solutie și practic ne-au impus sa stam acolo. Ea a telefonat de fata cu noi la sediul ei principal sa verifice și a confirmat că vom sta la "B", mi-a zis ca nu e vina lor și că la întoarcere în RM sa scriu o plângere la compania de turism. Asa am și făcut. In contract am citit ca ei poarta răspundere cu suma deplină daca nu isi îndeplinesc obligațiile, la care ei mi-au zis ca nu stiu, ca n-au avut asa ceva, ca nu sunt vinovati nici ei. Ce trebuie sa fac? Unde ma pot adresa după un ajutor detaliat? Imi pot restitui banii înapoi? Merci.
Vitalie Onofrei
Buna ziua,
În cazul d-stră, la bază pretenției stă contrctul, astfel după o analiză a acestuia înaintați o plîngere scrisă, făcînd trimitere la încălcările apărute și posibilitatea de remediere, dacă nu veți fi de acord cu poziția acestora sau nu va veni nici una, adresați vă în instanță.
Totodată, recomand să... mai detaliat apelați la agenția îi a protecției consumatorului, ei sunt instrumentul de apărare a drepturilor în cazul dat. http://consumator.gov.md
Succese