Bună ziua. La înstrăinarea bunurilor imobile, ce acte sunt necesare și în ce localitate trebuie de mers la notar: după adresa bunului imobil sau a persoanei care deține bunul?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Bună ziua.
Aveţi nevoie de
- un act de identitate;
- actul în baza căruia deţineţi dreptul de proprietate;
- extras din registrul bunurilor imobile;
- certificat privind valoarea bunului;
Vă adresaţi la care notar doriţi, nu este o restricţie în acest sens.
Bună ziua, pentru vânzarea unui bun imobil veți avea nevoie de următoarele acte:
1. Actul de proprietate asupra bunului imobil (ex. contractul de vânzare -cumpărare, contractul de donație, certificatul de moștenire);
2. Extrasul din Registrul bunurilor imobile (Extrasul din Registrul bunurilor imobile este actul eliberat contra cost de către organul cadastral teritorial);
3. Certificatul cu...mai detaliatprivire la valoarea bunului imobil (Certificatul este actul eliberat contra cost de către organul cadastral teritorial);
4. Actul de identitate;
5. Acordul din partea soțului sau prezența soțului (în cazul în care în Registrul bunurilor imobile sunt înregistrați ambii soți în calitate de proprietari);
În exercitarea atribuțiilor ce îi revin, de regulă notarul are competentă generală. Prin urmare, vă puteți adresa la oricare notar doriți.
Bună ziua, pentru vânzarea unui bun imobil veți avea nevoie de următoarele acte:
1. Actul de proprietate asupra bunului imobil (ex. contractul de vânzare -cumpărare, contractul de donație, certificatul de moștenire);
2. Extrasul din Registrul bunurilor imobile (Extrasul din Registrul bunurilor imobile este actul eliberat contra cost de către organul cadastral teritorial);
3. Certificatul cu...mai detaliatprivire la valoarea bunului imobil (Certificatul este actul eliberat contra cost de către organul cadastral teritorial);
4. Actul de identitate;
5. Acordul din partea soțului sau prezența soțului (în cazul în care în Registrul bunurilor imobile sunt înregistrați ambii soți în calitate de proprietari);
În exercitarea atribuțiilor ce îi revin, de regulă notarul are competentă generală . Prin urmare vă puteți adresa la oricare notar doriți.
Serghei Marciuc
Bună ziua.
Aveţi nevoie de
- un act de identitate;
- actul în baza căruia deţineţi dreptul de proprietate;
- extras din registrul bunurilor imobile;
- certificat privind valoarea bunului;
Vă adresaţi la care notar doriţi, nu este o restricţie în acest sens.