Buna ziua. Noi locuim in or. Codru, mun. Chisinău şi avem foarte des, aproape in fiecare zi, intrerupere neprogramate ale funizarii de electricitate. Furnizorul raspunde ca s-a preluat apelul si se lucreaza. Noi, locuitorii din cartierul nostru, cunoastem ca aceasta sa produce din cauza utilajului vechi, insa furnizorul nu il schimba. Cum putem schimba situatia? Sa strica tehnica, vine iarna, incalzirea se stinge, noi achitam la timp, datorii nu avem. De cite ori/ des, posibil sa fie aceste intreruperi? Cum putem obliga furnizorul sa schimba utilajul? Va multumesc .
Octavian Cazac
Cea mai eficientă cale ar putea fi să scrieţi o petiţie la Agenţia Naţională de Reglementare în Energetică:
http://www.anre.md/ro/petitie
Din ceea ce descrieţi, se pare că se încalcă prima obligaţie a oricărui furnizor:
- să asigure fiabilitatea şi continuitatea furnizării energiei electrice
Detalii: http://www.anre.md/ro/content/obliga%C5%A3iile-%C5%9Fi-drepturile-furnizorului-de-energie-electric%C4%83