Bună ziua. Blocul în care locuiesc este foarte rău deservit, nu se face curățenie, ni se calculează volume inventate de apă consumată. Toate acestea se întâmplă de câțiva ani. Unde pot să mă adresez ca să rezolv această problemă?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
.....depuneți petiții la gestionarul fondului locativ......stabiliți cine este gestionarul, probabil o asociație de proprietari în condominiu sau, cel mai probabil, vreun ÎMGFL în procedură de insolvabilitate.............ce ține de factura la consumul de apă, evident că trebuie să mergeți cu procedura de contestare.......reglementări mai detaliate a procedurii de contestare a facturii...mai detaliatsunt în Legea cu privire la condominiu 187 din 2022 ...........pentru detalii tel/viber +373 69615655
Sergiu Musteata
.....depuneți petiții la gestionarul fondului locativ......stabiliți cine este gestionarul, probabil o asociație de proprietari în condominiu sau, cel mai probabil, vreun ÎMGFL în procedură de insolvabilitate.............ce ține de factura la consumul de apă, evident că trebuie să mergeți cu procedura de contestare.......reglementări mai detaliate a procedurii de contestare a facturii... mai detaliat sunt în Legea cu privire la condominiu 187 din 2022 ...........pentru detalii tel/viber +373 69615655