Ruta Balti-Chisinau expres, dezastru total

18 iulie 2017 53

Datorita faptului ca sunt in procesul de efectuare a documentelor romanesti, in ultima perioada mult mai des calatoresc cu cursa Balti-Chisinau, destinatia mea fiind Orhei. Am intilnit foarte multe probleme cu aceasta cursa incepind cu faptul ca sunt priveligiati pasagerii cu destinatia Chisinau si eram nevoita cu copil mic in brate sa astept pina cind vor avea loc si pentru mine, cind ma adresam la casa pt procurarea biletului eram refuzata si soferii cereau taxa de 50 lei (in loc de 40 lei) pina la Orhei desi biletul pina la Chisinau era 65 lei. Recent, duminica 16.07.17, fiind cu un copil in brate si alt copil de mina, iar am intimpinat probleme zic eu mult mai grave. Erau orele 16:00, dar majoritatea soferilor ma refuzau, ma evitau vazindu-ma cu 2 copii si destinatia fiindu-mi r. Orhei, sat. Braviceni. Eu eram de acord sa achit si pt Orhei, dar intr-un final mi s-a oferit un singur loc si cu taxa de 65 lei (adica or. Chisinau) si fara acordarea unui bilet de calatorie. Altfel riscam sa ramin in Balti. Am inceput sa ma contrazic cu soferul, la care acesta arogant si dur mi-a raspuns: Asa trebuie, daca iti place bine, daca nu... Vreau sa stiu ce drepturi am in acest caz si cum ar fi trebuit sa reactionez?

Comentariile juriștilor 3

Descărcaţi discuția
Andrei Domenco
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul penal
  • Dreptul familiei
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul muncii

Buna ziua Tatiana,

Hotărârea Guvernului cu privire la Regulamentul transporturilor auto
de călători şi bagaje( http://lex.justice.md/md/316972/ ) în pct. 10 stipulează drepturile dvs în calitate de pasager şi corelativ obligaţiile echipajului faţă de călători.

Totodata, in pcnt. 87 al Hotărârii sus menţionate se indică faptul că Dacă pasagerul nu este de acord... mai detaliat cu calculul plăţii pentru utilizarea transportului auto, el este în drept să adreseze o petiţie transportatorului, indicînd esenţa plîngerii, data, ora îmbarcării şi numărul mijlocului de transport utilizat, denumirea autogării (staţiei auto) în care a fost procurat biletul.

Suplimentar, puteţi înainta o plângere către transportatorul din care face parte ruta respectică indicând toate încălările comise.

18 iulie 2017
Călin Bobeică
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul penal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Contravenţii rutiere

Depuneti o plingere la FISC pentru lipsa bonului de plata al serviciilor , indicati compania transportatoare !

18 iulie 2017
Andrei Domenco
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul penal
  • Dreptul familiei
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul muncii

Au fost niște aberații, pe motiv că dvs veți crede în spusele lor. În acest caz e destul de înaintat o plângere către fisc pe motiv enunțaț mai sus de către colegul meu.

18 iulie 2017