Are dreptul angajatul să utilizeze semnături diferite atunci când semnează acte interne ale companiei (facturi, rapoarte etc.)? Sau trebuie să utilizeze doar un singur specimen de semnătură?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Specimenul de semnatura exista pe buletin. Este bine ca semnatura de pe documente juridice sa corespunda specimenului de pe buletin, insa daca ea cumva difera - acest lucru nu inseamna neaparat ca semnatura nu este valabila. Totusi, unele organizatii ar putea sa refuze acceptarea semnaturilor, care nu corespund specimenului (e.g....mai detaliatbancile).
Alexandru Ţurcan
Specimenul de semnatura exista pe buletin. Este bine ca semnatura de pe documente juridice sa corespunda specimenului de pe buletin, insa daca ea cumva difera - acest lucru nu inseamna neaparat ca semnatura nu este valabila. Totusi, unele organizatii ar putea sa refuze acceptarea semnaturilor, care nu corespund specimenului (e.g.... mai detaliat bancile).