Buna. Administrez un SRL. Deseori ma ciocnesc cu problema semnarii unui volum mare de documente contabile. Permite legislatia fiscala utilizarea semnaturii facsimil in acest sens?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Nu, în acest sens se acceptă doar semnătura olograf!
Mai jos vedeți ORDINUL MF Nr. 118 din 28.08.2017 cu privire la aprobarea formularului tipizat de document primar cu regim special „Factura fiscală” şi a Instrucţiunii privind completarea acestuia http://lex.justice.md/md/371644/
Igor Brinișter
Buna!
Nu, în acest sens se acceptă doar semnătura olograf!
Mai jos vedeți ORDINUL MF Nr. 118 din 28.08.2017 cu privire la aprobarea formularului tipizat de document primar cu regim special „Factura fiscală” şi a Instrucţiunii privind completarea acestuia
http://lex.justice.md/md/371644/