Buna ziua. Am incheiat un contract de vanzare-cumparare cu o companie de telefoane mobile. Conform contractului, livrarea tehnicii urmează a fi efectuată în termen de cel mult 1 luna de la prezentarea comenzii. La 14 ianuarie 2018 am facut o noua comanda de 8 telefoane (6.340 euro total) si am solicitat Companiei de la care cumpar sa imi fie livrate aceste 8 telefoane nu mai tirziu de 15 de zile deoarece am comenzi si trebuie sa respect termenii pentru ca sa nu mi se aplice penalitati de la cumparatorii mei, iar daca compania data nu va reusi sa-mi transmita telefoanele, deja nu o sa mai am nevoie de ele. Compania mi-a raspuns ca va depune tot efortul, dar o sa livreze in termen de 1 luna conform contractului. Pana la urma le-a livrat in 27 de zile, termen care se incadreaza in prevederile contractului, dar nu in 15 cum am solicitat eu avand motive intemeiate.
Pot cere despagubiri sau penalitati de la companie pentru ca am avut pierderi din cauza ca nu a livrat in 15 zile cum am cerut eu ?
Multumesc.
Igor Brinișter
Bună Ion,
Dvs aveți cu vânzătorul dvs încheiat un contract ce prevede termenul de 30 zile de predare a mărfii.
Faptul ca dvs ați solicitat în 15 zile, acest aspect nefiind prevazut de contract, iar vânzătorul a livrat marfa în termenul prevazut de contract este deja un risc care dvs vi l-ați... mai detaliat asumat și vânzătorul nu poartă nici o răspundere fata de dvs pentru prejudiciul suportat de dvs.