Companie aeriana

9 octombrie 2020 122

Buna ziua. Mama mea detine pasaport biometric. Circula deseori la rudele noastre din Moscova. Termenul de sedere nu l-a depasit niciodata. Trei ani in urma a dorit sa petreaca sarbatorile la ei, a luat avionul si a zburat intr-acolo. La Moscova in vama a fost anuntata de catre autoritatile de la aeroport ca are interdictie de 1 an de a intra in tara. Au urcat-o in alt avion si a plecat acasa. Acum, peste 3 ani primim o scrisoare de la compania aeriana precum ca trebuie sa achitam pretul acestui bilet,si inca si penalitati. Mentionez ca in acesti an nici la vama mama nu a fost anuntata ca trebuie sa achite ceva, si nici pana acum n-am primit scrisori prealabile. Explixati-mi, va rog frumos, cine trebuie sa achite acest bilet, daca ea a trebuit sa zboare inapoi acasa nu din propria initiativa si pana azi nu cunoastem de ce i s- a pus interdictie de a intra in tara? De ce compania aeriana ne-a anuntat doar peste 3 ani?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
SILVIU POTÎRNICHE
  • Avocat-stagiar
  • Dreptul civil
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor

Bine ai venit pe yAvo!
***
Cheltuielie trebuie suportate de „Moscova”.
Daca au trecut mai mult de 3 ani, a expirat termenul de prescripție, respectiv nu sunteti obligati sa achitati nimic.

11 octombrie 2020