Reparatia produselor pe garantie

30 martie 2018 47

Buna ziua. Am procurat un telefon in luna mai anul trecut de la un magazin, achitarea fiind in rate, timp de 2 ani. In februarie au aparut probleme la telefon, 3 mai serioase, el fiind si asigurat, la propunerea vanzatorului. Telefonul a fost primit la service center si imediat mi-a dat refuz de reparatie, insinuand ca a fost lovit sau scapat pe jos. Am scris o reclamatie, nefiiind de acord cu cele spuse de ei şi in reclamatie am cerut diagnosticul complet al telefonului. Ei zic ca au trimis pe posta electronica indicata de mine in reclamatie, insa eu nu am primit nimic. Mi-au recomandat expertiza sa o fac la ei, dar din banii mei sau sa iau telefonul inapoi si sa fac individual o expertiza. Deci raman a achita telefonul care nu merge inca un an si ceva. Ajutati-ma, va rog, ce pot face, care ar fi pasul meu acum? Va multumesc anticipat!

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Igor Brinișter
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Alte domenii
  • Dreptul muncii
  • Alte contravenţii

Buna,
De fapt vânzătorul trebuie să facă expertiza din cont propriu pentru a stabiliza natura și cauza defectelor.
In cazul în care aceștia refuză o puteți face dvs la un alt centru de deservire tehnică autorizat. După care le înaintați din nou o reclamație.
Dacă și în acest caz refuză, sunteți în drept... mai detaliat sa va adresați în instanța de judecată.

30 martie 2018