Sunt abonat al unei companii de telefonie mobila. La sfirsitul lunii noiembrie, am observat ca mereu imi creste minusul, adica creste suma de achitare. Dupa mai multe sunete, am dat de capat ca compania respectiva este in parteneriat cu o companie X, care nu stiu in ce mod, activeaza persoanele la o optiune de ascultat muzica, privit filme, fara a informa persoana respectiva. Apoi trimit mesaj ca sunt conectata, daca vreau sa ma deconectez de la optiune sa apelez la un numar. Si pentru aceasta se opresc cate 5-6 lei/zi. Eu, ca si toata lumea nu citesc mesajele care nu ma intereseaza. Adica cineva se foloseste de asta, si scurge bani de pe persoane. Pana la urma am aflat ca sotului i se opresc bani din luna aprilie si mie din septembrie, fara sa cunoastem si fara sa ne folosim de optiunea data. Am sunat pe numarul companiei X, pe care mi l-a dat operatorul de la compania mea GSM. Am cerut sa-mi dea adresa, unde as putea sa ma apropii sa vorbesc cu cineva mai mare. Nu mi-au dat nimic, se ascund, pentru ca se ocupa cu masinatii. La oficiul Central al companiei mel;e GSM tot am fost, nu mi-au permis nici sa intru, la poarta. Unde sa ma adresez? Cum sa fac sa mi se intoarca banii mie si sotului, care dupa parerea mea ne-au fost furati?
SILVIU POTÎRNICHE
Orice serviciu de telefonie sau conex, inclusiv trimiterea mesajelor promotionale ori abonarea la servicii suplimentare, pot fi prestate si taxate doar cu acordul Dvs.
***
Depuneti o cerere la operatorul de telefonie mobilă si la Agentia Naționala pentru Reglementare în Comunicatii Electronice si Tehnologia Informatiei. Solicitati : Operatorului - 1. Anularea abonării... mai detaliat la acele servicii la care nu v-ați exprimat acordul. 2. Restituirea cheltuielilor aferente acelor servicii IN BANI CASH nu in bani pe cont.
Agentiei - 1. Sa întreprindă masurile necesare pentru sanctionarea operatorului potrivit legislatiei in vigoare.