Servicii reparare automobile

18 august 2021 28

Bună ziua. Am venit cu familia din Germania cu automobilul personal la odihnă in RM. Înainte de a pleca înapoi, am fost la un service auto pentru un control. Acolo au depistat ca este necesar de înlocuit o centura la motor. Am fost de acord si mi-au spus ca in timp de o ora o schimbă. Dupa 4 ore, insa, directorul atelierului mi-a spus ca din vina lor a sarit lanțul de la locul lui si m-a asigurat ca vor inlatura problema. Dupa 5 zile de lucru la motor, nu funcționează cutia de viteze. Am achitat serviciile lor, am primit cecul fiscal si mi-au returnat masina in stare de fapt nefunctionabila. Unde sa ma adresez pentru ca sa mi se faca dreptate?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Vitalie Onofrei
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Alte domenii
  • Dreptul muncii

Buna
Pentru inceput urmează să vă adresați la Agenția pentru protecția consumatorilor cu o sesizare. Posibil va fi cazul sa efectuați o expertiză pentru a depista problemele si un eventual prejudiciu, solicitati soluționarea amiabila a situației, contrar, va adresați in instanta de judecata.

19 august 2021