PrimaRăspunsuriSolicitare audit în privința asociației de locatari
Solicitare audit în privința asociației de locatari
16 iunie 202211
Alex
Buna ziua. Cum pot solicita un audit în privința asociației de locatari în care am apartament? Am impresia că administratorul blocului a comis tot felul de delapidări. Unde trebuie să mă duc? Cui trebuie să mă adresez și ce să fac?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
LEGE Nr. 187
din 14-07-2022
cu privire la condominiu căutați în această lege..........poate găsiți ceva........inclusiv norme juridice pe care să vă întemeiați cererile privind accesul la informație............presupun că adunarea generală a APC (deja asociația de proprietari în condominiu, conform noii legi)...mai detaliatpoate hotărî efectuarea unui așa audit, cu suportarea cheltuielilor din bugetul APC evident...........
Puteți acționa și prin depunerea consiliului de administrație/președintelui consiliului de administrație/administratorului diferitor cereri privind accesul la informație........este obligat să dea răspuns, inclusiv să dea acces la documente contabile...........dacă există comisie de cenzori aleasă în cadrul APC (nu prea cred), ea și se ocupă de asta.................mai vedeți și în...LEGE Nr. 1402 din 24-10-2002 serviciilor publice de gospodărie comunală aici găsiți norme juridice pe care să vă întemeiați cererile privind accesul la informație...........dacă este vreun nemernic și nu vrea să dea acces la informație, atunci poate purta răspundere contravențională pentru încălcarea legislației privind accesul la informație.........instanța de judecată oricând poate pronunța hotărârea privind obligarea furnizării informației și să dea acces la documentele contabile..........
Sergiu Musteata
LEGE Nr. 187
din 14-07-2022
cu privire la condominiu căutați în această lege..........poate găsiți ceva........inclusiv norme juridice pe care să vă întemeiați cererile privind accesul la informație............presupun că adunarea generală a APC (deja asociația de proprietari în condominiu, conform noii legi)... mai detaliat poate hotărî efectuarea unui așa audit, cu suportarea cheltuielilor din bugetul APC evident...........
Puteți acționa și prin depunerea consiliului de administrație/președintelui consiliului de administrație/administratorului diferitor cereri privind accesul la informație........este obligat să dea răspuns, inclusiv să dea acces la documente contabile...........dacă există comisie de cenzori aleasă în cadrul APC (nu prea cred), ea și se ocupă de asta.................mai vedeți și în...LEGE Nr. 1402 din 24-10-2002 serviciilor publice de gospodărie comunală aici găsiți norme juridice pe care să vă întemeiați cererile privind accesul la informație...........dacă este vreun nemernic și nu vrea să dea acces la informație, atunci poate purta răspundere contravențională pentru încălcarea legislației privind accesul la informație.........instanța de judecată oricând poate pronunța hotărârea privind obligarea furnizării informației și să dea acces la documentele contabile..........