Telefon cumpărat de la operator

24 iulie 2019 3

Am procurat un telefon din magazinul unui operator Chișinău. Telefonul a lucrat doar 2 zile, m-am adresat la ei în aceeași zi când el s-a stins din senin. Mi s-a spus că posibil are un defect din fabrică. Operatorul a întocmit un act de predare în reparație și l-au dus la expertiza lor, mi s-a spus să aștept 14 zile până când va fi gata expertiza. După 14 zile mi-a venit notificare că telefonul este gata și pot să-l iau. După discuția cu un specialist în reparația telefoanelor, am înțeles că a fost schimbat practic tot din interiorul telefonului. După cele auzite, eu nu mai doresc să iau telefonul reparat. Când m-am apropiat la magazinul operatorului, le-am spus că nu doresc să-l mai iau înapoi și că ori îmi întorc bani, ori îmi schimbă pe un telefon de același model, dar nou, sigilat din fabrică. Vânzătorul consultant îmi spune că magazinul nu restituie banii înapoi și nici telefoane nu schimbă, că ei nu pot executa așa operațiuni și că de asta se ocupă altă comisie. Au întocmit un act de refuz de ridicare și mi-au spus că în 14 zile comisia va decide ce să facă. Au trecut 14 zile - niciun sunet de la comisie, cazul nu se miscă din loc. Am sunat de mai multe ori și îmi tot spun - cazul Dvs. este întregistrat, așteptați. Cum să procedez ca să nu mă aleg cu un telefon achitat ca nou, dar în realitate reparat după 2 zile de utilizare.