Buna ziua. I-am deschis mamei mele pe paynet.md un portofel electronic.Toata procedura a fost online. Dupa un mic transfer de bani de care ea a avut nevoie, am hotarat sa inchid acest cont fiindca nu va mai avea nevoie de el si pentru ca nu i-ar trebui tot felul de notificari si surprize din partea acestora. Cererea de inchidere am adresat-o tot eu, insa le-am oferit si numarul de telefon de pe care a fost deschis contul pentru a o putea suna ca sa confirme, ceea ce au si facut de altfel. Totusi, acestia refuza sa inchida contul pe motiv ca cererea vine de la o persoana terta chipurile, iar inchiderea contului se poate face numai la ei in oficiu, cu cerere din partea detinatorului. De fapt, persoana detinatoare le-a confirmat la telefon ca doreste inchiderea contului si a propus chiar sa le scrie o cerere si sa le-o trimita scanata online, insa acestia oricum solicita prezenta fizica. As dori sa aflu va rog, este corect din punct de vedere legal ca cei de la paynet sa aiba astfel de cerinte pentru un serviciu care trebuia sa fie online sau este vorba doar de incompetenta si cerinte inadecvate de fapt. Multumesc si astept raspuns din partea Dvs.
Serghei Sandu
Bună ziua. Mai este o soluţie posibilă dacă mama dvs. nu se poate prezenta personal, să scrie cererea şi să o expedieze prin scrisoare recomandată la paynet.md sau cererea poate fi scanată şi semnată cu semnătură electronică şi expediată.