Buna ziua! Locuiesc la ultimul etaj al unui bloc locativ, in septembrie o persoana fizică a efectuat lucrări de reparatie a acoperisului, cu care prealabil am incheiat un contract dar care nu este avizat notarial. Acum el se eschiveaza de la înlăturarea problemei. Agentia pentru protectia consumatorului nu primeste reclamatii cand prestatorul de servicii este persoana fizică. Care trebuie sa fie acțiunile mele de mai departe, pentru a-l obliga sa-mi repare acoperisul calitativ sau sa-mi intoarca banii pentru a angaja alti mesteri?
Andrei Domenco
Bună ziua,
Adresați-vă în scris cu o cerere către acesta cu privire la înlăturarea problemelor și indicați că în caz de refuz vă asumați obligația de a vă adresa în instanță pentru soluționarea litigiului la care va fi supus ulterior cheltuielilor de judecată, asistență juridică...
Scrisoarea expediați-o cu aviz recomandat, în cazul... mai detaliat în care acesta nu va da răspuns la somația dvs, vă adresați cu o cerere de chemare în judecată.