Bună ziua. Am reziliat contractul pe care îl aveam cu o companie de prestare servicii internet. În termen de 10 zile, urma să le restitui echipamentul. Eu am înțeles că va veni cineva de la ei să îl preia de la domiciliu. Stau liniștit în așteptarea reprezentantului lor cu echipamentul gata de predare (la rezilierea contractului am semnat că sunt de acord să restitui acel echipament). Două săptămâni după expirarea termenului de restituire, am fot telefonat de la serviciul clienți și întrebat de ce nu am restituit echipamentul și informat că trebuie să merg de urgență să-l restitui la reprezentanța lor cea mai apropiată. În caz contrar, va trebui să achit o penalitate. Sun reprezentantul companiei care a reziliat contractul și mi-a înmânat o Cerere de reziliere. Acesta spune că, după expirarea termenului de prerdare, el poate primi echipamentul doar cu acordul administrației sale, pentru care trebuie să depună o cerere care va fi aprobată/respinsă în termen de 5 zile lucrătoare. Peste 7 zile lucrătoare, mă sună un alt domn de la serviciul clienți și îmi comunica că cererea a fost respinsă și eu urmează să achit o suma contra echipamentului lor și îmi propune varianta să-l reutilizez pentru reconectarea la altă companie. Ce să fac?