Buna ziua. Noi suntem noii proprietari ai unui apartament in bloc de tip vechi. Cind am inceput reparatia capitala a apartamentului, am inceput si perfectarea actelor pe noul proprietar. Au fost reprezentantii de la gaz si au luat contorul la examinare, deconectind total gazul, 3 luni am fost nevoiti sa asteptam ca sa luam contorul. Apoi am facut nenumarate drumuri la Moldova-Gaz pentru a indeplini noile cerinte conform legilor noi a detinatorilor de gaz. In martie anul curent am adus pompierul care mi-a dat o foita semnata ca am indeplinit cerintele lor, Iar cind am fost vizitati de proiectant - acesta a observat ca teava care conecta coloana de apa calda nu era efectuata corect dupa cerinte (conform spuselor proiectantului). Mentionez ca noi nu am efectuat nici o schimbare la tevi. Acum, daca dorim sa avem apa calda in apartament, trebuie sa achitam o suma de 1.900 lei pentru materiale si lucrari (avem pina la 3 metri de teava de la contor pina la coloana de apa calda), 600 lei pentru perfectarea actelor si trebuie sa achit din nou pompierul pentru ca au expirat 3 luni de la vizita lui, chiar daca in tot acest timp de 9 luni nu suntem conectati la gaz. Intrebarea mea este: noi trebuie sa achitam asa suma daca fostul proprietar s-a folosit fara de a modifica teava? Sau acesta e un nou mod de mita introdusa legal? De ce fostului proprietar nu i-au gasit aceste nereguli? Tot blocul detine de mult timp coloane de apa calda pe gaz (fiindca alta sursa pentru apa calda nu detinem) si nimeni nu a avut asa probleme ca noi. Nu au suportat schimbari sau cheltuieli. Am impresia ca noile legi ar trebui impuse pentru toti detinatorii, dar nu doar pentru noii proprietari. Avem impresia ca ne incearca ca pe niste copii doar pentru ca suntem noi veniti in blocul acesta. Unde ne putem adresa? De 9 luni nu avem apa calda si gaz la aragaz, iar cei de la Moldova-Gaz inca ne impun si asa variante, fiecare vizita efectuata de ei am achitat-o. Ajutati-ne, va rugam!
Călin Bobeică
Dubiile d-stra sunt destul de fondate ...si in cazul lor v-as sugera sa telefonati ...pe la toate directiile lor ...sefii ...directori ...si plingeri ...pina ve-ti avea rezultatul dorit ! De altfel nu imi pot explica cum fostul proprietar avind acelasi sistem a avut conectare la gaz !