Bună ziua! Vreau sa aflu dacă este posibil de recuperat suma de bani achitată online pentru un telefon mobil, care nu mi-a fost livrat. Compania care mi l-a vândut nu răspunde la email și nu are indicat un număr de telefon. M-au manipulat cu informații false că sunt din UE, dar plata s-a dus în China. Este posibil ca banca la care am cardul sa inițieze reversarea transferului?
Mihail Grigoraş
Buna Ion, se poate de implicat banca, care are cardul oficial pentru a vedea în cât ei sunt desponibili și cum ei pot să soluționeze acest caz. Firma olain din China sunt escroci, ei au afișat datele lor pe saiturile corespunzătoare, dar nu execută, ca să enițiați o acțiune oficială... mai detaliat la poliție, că sa făcut un act de escrocherie în privința DVS se poate, dar care este rostul, când poliția o să vă comunici, că ei nu au contact, cu organele de poliție din China și DVS o să rămâțneți cu chestiunea ne rezolvată. Da, eu vă înțeleg, că DVS ați nimerit în pierderi considerabile, ce de făcut. Eu vă scriu conștient, vă înțeleg, că sunteți în pierderi, dar asta v-a fi o învățătură pentru toți, de dorit în viitor să aveți afaceri cu firmele locale.