Am procurat un scuter electric pe data de 5 iulie 2019 in valoare de 36.000 lei. Dupa utilizarea lui in regim normal, timp de 2 luni, fara intervenție in careva componente, am depistat ca scuterul se comporta diferit de cum era de la începutul, bateria se descarca mai repede, se încălzea si puterea de tracțiune nu era ca de obicei. In final scuterul a cedat total si nu mai functiona. Am decis sa-l duc la service centru, unde a fost ținut 15 zile si reparat intr-un mod evident neconform, din cauza ca contactele originale au fost tăiate si înlocuite cu altele diferite care nu corespundeau cu cele originale. Problema după reparație nu a fost rezolvata, mai mult decit atât, s-au mai adăugat probleme. In momentul deconectării/conectării bateriei la încărcător apar scântei. Eu am dus scuterul inapoi si le-am descris problema, la care ei nu au oferit nicio solutie. Am primit inca o explicatie: cazul nu pot fi solutionat la moment pentru ca vanzatorul nu dispune de componente necesare pentru reparatie. Si unica opțiune este sa astept. Potrivit contractului, in momentul aparitiei unor astfel de probleme, reprezentanta lor se obliga sa elimine problema. Scuterul a fost procurat in credit. Este vreo sansa sa le intorc scuterul si sa recuperez suma achitata pana acum ? Multumesc pentru raspuns!