Buna ziua! Am facut abonament cu un furnizor de internet. Inainte de a ma abona, am intrebat ce se intampla daca imi schimb locuinta. Ei mi-au zis sa le spun adresa si automat se transfera pe adresa data. Eu fiind chirias, am fost obligata sa plec la alt apartament (din cauza ca se vindea apartamentul). Am sunat furnizorul si i-am zis ca mi-am schimbat casa si le-am dat adresa noua ca sa-mi transfere internetul. Ei mi-au zis ca nu au antena pe adresa indicata si ca sunt obligata sa achit toate lunile pana la terminarea contractului de 2 ani. ESTE INDICAT IN CONTRACT, IN CAZUL DENUNTARII UNILATERALE A CONTRACTULUI INAINTE DE EXPIRAREA DURATEI INITIALE MINIME, ABONATULSE OBLIGA SA ACHITE FURNIZORULUI TOATE LUNIILE RAMASE INMULTITE LA SUMA LUNARA. Dar eu nu refuz serviciile lor. Cum sunt eu de vina daca ei nu au antena in zona unde m-am mutat. Spuneti-mi, va rog, ce sa fac in cazul acesta? Ajutati-ma, va rog! Multumesc!
Cătălin Avxentiev
Bună ziua, cel mai bine ar fi de citit contractul integral, posibil să fie o clauză abuzivă.
E greu de răspuns fără a ști conținutul contractului.