Blocul nu e conectat la furnizorii de utilități

15 martie 2023 28

Bună! În 2021 am procurat un apartament într-un bloc nou, dat în exploatare. Problema este că nici până în ziua de astazi nu ne putem conecta la furnizorii de energie electrică și apă (Premier Energy și Apă-Canal). Plătim aceste utilități firmei de construcții, fără a avea semnate contracte de prestari servicii, ceea ce mi se pare ilegal. În plus, contoarele dau date eronate (sunt sigur că nu au certificate metrologice valabile). Astazi m-au telefonat de la compania de construcții și mi-au spus că dacă nu achit, ma deconectează de la lumină. Cum pot acționa mai departe pentru a mă conecta la un furnizor legal, ca să primesc facturi și bonuri de plată, așa cum scrie legea? Am vreo șansă să-i acționez în judecată?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Serghei Marciuc
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul muncii
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul afacerilor

Din întrebarea dumneavoastră nu e clar de ce nu puteți încheia contracte de furnizare a energiei electrice și apă dacă acestea deja sunt folosite.
Adresați o cerere către Premier Energy conform prevederilor punctului 15 din REGULAMENTUL privind furnizarea energiei electrice Aprobat prin Hotărârea Consiliului de administraţie al ANRE nr.169/2019 din 31... mai detaliat mai 2019
https://anre.md/storage/upload/administration/acts/113/Regulament%20privind%20furnizarea%20energiei%20electrice,%20aprobat%20prin%20Hot%C4%83r%C3%A2rea%20nr.%20169%20din%2031.05.2019.pdf

16 martie 2023