Care este soluția pentru recalcularea facturii?

26 aprilie 2018 59

Buna ziua,acum câteva luni am fost plecat ceva timp din țara, recent m-am intors.Timpul care nu am fost aici a fost trecut termenul de verificare a contoarelor de apa din apartament, timp in care circa 6-7 luni a fost pusă norma de Termoelectrica adică s-au acumulat datorii in jur de 3.500 lei. Eu contoarele deja le-am verificat toate date au fost transmise de către CCL care ne deservește spre Termoelectrica. Facturile deja vin cu cifrele in regula dar totodata și datoria de 3.500 lei. Am încercat sa rezolv problema prin apeluri telefonice sa văd dacă e posibil de făcut recalcul, cei de la Termoelectrica au zis sa ma adresez la CCL care ne deservește (ăștia au zis ca au dat datele noi și de recalcul nu se ocupa). Saptamana trecută mi-a venit scrisoare de la Termoelectrica ca dacă nu achit datoria se vor adresa in instanța de judecată. Va rog frumos să-mi ziceți dacă este vreo soluție in rezolvarea acestei probleme? Mulțumesc!

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Vitalie Onofrei
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Alte domenii
  • Dreptul muncii

Buna ziua,
Răspuns la întrebarea privind legalitatea calcularii puteți gasi
http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=295931

și http://lex.justice.md/md/327113/

De fapt, în cazul în care contoarele nu au trecut verificarea, de catre CCL se calculează un consum mediu pe cap de locatar, pînă la momentul cînt contoarele sunt verificate și instalate.

23 noiembrie 2018