Cum să procedez?

16 martie 2019 22

Acum o lună mi-am facut comandă de pe un site de socializare o pereche de ghete, la care persoana de pe acea pagina m-a pus sa achit un avans. Am achitat avansul și trebuia să aștept să mi se aducă comanda (ghetele). Dupa o săptămână, așa cum ne-am înțeles, am telefonat persoana data în jur la 50 de ori, la care nu mi-a raspuns. Doar când am amenințat cu poliția mi-a răspuns și a spus să nu o iau la întrebari, ca au apărut unele probleme și nu a putut. Mi-a zis să mai aștept o săptămână. Când se apropia sfârsitul acelei săptămâni, am decis să concretizez dacă comanda este adusă, la care am observat ca am fost blocată pe profil, și nr., și tot. Acum câteva zile am fost deblocată și mi-a spus ca i-a fost furat profilul și să-i transmit codul de card că ea o să intoarcă banii. Am asteptat și i-am scris să-mi intoarcă banii, la care ea doar citea mesajele (mentionez ca pe rețeaua respectivă persoana data era activă, adăuga poze cu marfă, raspundea la comentarii). Cunosc despre persoana dată doar nr. de telefon, pagina pe reețea, și nr. cardului unde am transferat banii. Cum să procedez?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Igor Brinișter
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Alte domenii
  • Dreptul penal
  • Dreptul muncii
  • Contravenţii rutiere
  • Alte contravenţii

Buna Carolina

In cazul dat ar urma sa va adresați la Politie, iar în plângerea depusă sa descrieți în detaliu tot ce s-a întâmplat.

16 martie 2019