Cumpărătură cu defect

26 septembrie 2020 23

Bună ziua. Am comandat la un internet-magazin o cabină de duș. A fost livrată cu un defect (o porțiune de ecran era ruptă și avea o crăpătură), dar acesta nu a fost observat la momentul livrării, pentru că erau puse alte piese deasupra. Mama pensionară a semnat că a primit marfa. Mai taârziu, am apelat compania care a livrat marfa, dar vor să schimbe produsul. Este însă evident că marfa a fost defectată în timpul transportării, pentru că este o uzură caracteristică transportării. Cum sa facem dreptate?Mersi mult.

Jurist comments 3

Download discussion
Vitalie Onofrei
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Contravenţii rutiere
  • Alte domenii

Buna
dacă se admite schimbarea produsului pe unul analogic, valorificați posibilitatea, daca compania se refuză de colaborare, puteți sesiza Agenția pentru protecția consumatorului.
Problema e că, internet magazin primește doar comanda și strînge bunurile de la furnizor, cîte odată chiar și transportatorul este un terț, astfel aveți de furcă cu 3 entități... mai detaliat ne fiind clar unde ar fi fost produs defectul, în așa caz, apelați la ajutorul Agenției protecției consumatorului.

1 octombrie 2020

buna ziua cind am scris am facut o greseala, ei NU vor sa schimbe produsul. Refuza categoric sa discute acest punct. Mereu zic ca mama a semnat ca totul ii place si atit. Am apelat la ei chiar la 30 minute dupa livrare dar nimik. Deja de 2... mai detaliat luni ma lupt si nu sunt auzita. Eu nu sunt in tara dar parintii pensionari nu se descurca ce sa faca. Ma puteti indruma cum sa scriu online o plingere la protectia consumatorului. Mersi mult.

1 octombrie 2020

Despre Smadshop merge vorba.

1 octombrie 2020