De la cine să cer compensație pentru un zbor anulat câteva zile la rând?

10 august 2023 3

Bună ziua. Am cumpărat printr-o agenție de turism bilete la avion, dar zborul a fost anulat câteva zile la rând. Acum de la cine să cer compensație? Cui să înaintez pretențiile: agenției care a vândut biletele sau companiei aeriane? Cum se face corect? Va trebui să merg în judecată? Mulțumesc.

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Serghei Marciuc
  • Avocat-stagiar
  • Dreptul civil
  • Dreptul muncii
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul afacerilor

Bună ziua. Adresați o reclamație companiei aeriene pentru a vă restitui banii pentru bilete și compensația pentru zborul anulat.
În caz de refuz din partea companiei aeriene deja vă puteți adresa în ănstanța de judecată.
https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=110337&lang=ro

11 august 2023