Escrocherie online

16 octombrie 2020 4

Buna ziua. Din luna august am făcut schimb poștal de 2 colete cu o domnișoară prin intermediul unei rețele de socializare și până in prezent coletul pe care trebuia să-l primesc eu din partea ei nu mi-a fost livrat. Domnișoara m-a mințit că l-a expediat, dar drept dovada nu am primit nimic: nici bonul de la achitarea livrării, nici poza coletului. La mesaje nu răspunde, m-a blocat peste tot ca să nu mai pot lua legătura cu ea. Pentru a da de ea am publicat poza de la profilul ei în majoritatea grupurilor de vânzari online și am scris un mesaj de atentionare pentru toți vânzatori online că această fată se ocupa cu escrocherii de genul dat celei menâionate. Eu am toate dovezile discutiilor pe care le-am avut cu ea. Vreau să vă rog să-mi dați un sfat cum sa procedez mai departe ca să-mi întorc bunul pierdut și să îmi spuneți dacă am procedat corect prin faptul că am reclamat-o ca atenționare pentru alți vânzatori online. Mulțumesc frumos!