Indemnizații pentru copil

9 iulie 2019 14

Buna ziua. Am depus online în octombrie 2018 cerere pentru indemnizații a copilului născut în decembrie 2017. In decurs de 30 zile trebuia să primesc răspunsul. Eu mereu verificam statutul pe site-ul de la CNAS și deja trecuse o lună și oricum statutul era în decurs de verificare. Dupa vreo lună și jumătate, am sunat să vad ce spun, mi-au spus ca cererea e aprobată și pot să mă duc la posta să primesc banii. Eu eram plecată din țară la soț și am zis ca-i voi primi cand ma intorc. Revenind în țara, știam că banii nu-i pot primi, fiindcă au trecut 3 luni de zile și banii s-au întors la CNAS. Am sunat să verific și mi-au spus ca trebuie sa merg cu buletinul la casa teritoriala unde am domiciliul ca să deblocheze contul. Acolo o doamna mi-a zis ca ceva nu e în regula și că o să mă sune să-mi spună care e situația. Ma suna a doua zi dimineața și mi-a zis ca nu știe ce s-a intamplat, ceva cu dosarul, nu a fost depusa la timp declarația că nu primesc bani pe copii peste hotare. Sa mă duc cu documentele și ea îmi deblocheaza contul. Dupa asta ma suna peste cateva ore și îmi zice că eu nu am pus declarația pe propria răspundere că nu primesc bani din altă tara. Daca iau un avocat as putea recupera banii copilului? Cum e posibil așa ceva? Au zis că pot primi banii și cererea a fost aprobată, eu deacuma știam că e aprobată și stăteam liniștită că atunci când revin în țara primesc banii și se întoarce roata și îmi refuză cererea, acum când termenul pentru a depune cererea din nou ca să pot primii toți banii a trecut?