Mobila la comanda

28 aprilie 2018 32

Bună ziua. Am dat comanda de mobila, care a fost livrata cu foarte mare intarziere, este instalată cu multe defecte, nu am primit cecul de casă ptr suma de bani pe care am achitat-o. In contract este indicata data pana cand trebuia să fie instalata și la predare trebuia să primesc act de predare primire și să fie indicata garanția de 24 luni, nu am primit acest act. Am rămas datoare cu 3 mii lei din cauza calității care lasă de dorit. Cum se procedează în acest caz? Sau la ce autorități mă pot adresa?

Comentariile juriștilor 2

Descărcaţi discuția
Igor Brinișter
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Alte domenii

Buna Anastasia,
Vă adresați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței ce este autoritatea competenta și apară drepturile consumatorilor.
Totodată, va puteți adresa la Serviciul Fiscal de Stat cu o petiție și Solicitați atragerea la răspundere pentru faptul ca nu au eliberat bon de casă, la fel îi vor sancționa și... mai detaliat pentru faptul că nu reflectă în contabilitate toate veniturile incasate.
Expediați o cerere prealabilă agentului economic și cereți înlăturarea defecțiunilor într-un termen de......zile.
Sunteți în drept sa refuzați achitarea sumei restante de 3000 lei deoarece lucrul nu a fost finisat, act de predare-primire nu este semnat, bon de casă pentru suma inițială nu este eliberat, pentru întârzierea executării lucrării sunteți în drept să solicitați reducerea prețului cu câte 5% pentru fiecare zi de întârziere, iar lucrarea este executată necorespunzător și are vicii.
Ei au scris undeva că au primit suma x de bani de la dvs? Este foarte important!
Există martori care pot confirma transmiterea a o parte din bani?!

29 aprilie 2018
Igor Brinișter
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Dreptul afacerilor
  • Alte domenii
29 aprilie 2018