Neintelegeri intre consumator si prestator

22 octombrie 2020 16

Buna ziua. Sotul meu fabrica mobila la comanda, iar acordul intre parti se perfecteaza sub forma de recipisa (intelegere dintre 2 persoane fizice). La o comanda, dupa intelegerea initiala, consumatorul a dorit schimbari si adaosuri in timpul instalarii mobilierului. Costul lucrarii initiale a fost facut cu reducere, lucrarile au fost date in primire. Cu toate acestea, consumatorul s-a indignat ca predarea lucrarii a intarziat cu 3 saptamani si am convenit sa-i mai facem o reducere de 200 euro pentru a ne desparti pe o nota pozitiva. Dupa 3 saptamini, insa, consumatorul revine cu noi pretentii si solicita sa i se mai faca niste schimbari, pentru ca nu-i convine calitatea lucrarilor si ne ameninta ca se va adresa in judecata. Spuneti-mi, va rog, cum am putea noi, ca prestatori, sa ne aparam drepturile? Multumesc anticipat.

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
  • Jurisconsult
  • Dreptul civil
  • Dreptul penal
  • Dreptul familiei
  • Dreptul muncii

Buna, d-na Olga, greșala DMV e în acei, că nu încheiați un contrct normal, în baza căruia o să prevedeți toate circumstanțele și condițiile. Persoana cu care ați avut de afacere n-o să vă facă nimica, fiindcă lipsește contratul, spuneții la revedre ” deșteptului ”.

23 octombrie 2020