Am fost chemati in judecata de catre o retea de supermarkete pentru neachitarea unei datorii acumulate din serviciile de marketing pe care reteaua sus-numita se obliga se le presteze, insa efectul lor s-a dovedit a fi egal cu zero. SRL-ul nostru efectua livrari de marfa, insa ~90% din livrari se facea retur. Dorim sa demonstam faptul ca datoria nu este una reala si nu este una compatibila cu serviciile prestate de acea retea. Iar in cazul in care se va calcula o suma corecta, sa fie achitata ca una solicitata catre reclamant. Vom fi recunoscatori pentru orice consulatatie si luam in calcul o eventuala colaborare pe acest caz.
Vladimir Palamarciuc
Din perspectiva contractuala cred ca obligatia de plata exista, deoarece obligatia magazinului nu era una de rezultat, ci de mijloace. Totusi, incercati sa vedeti modificarile recente operate in Legea privind comertul interior Nr. 231 din 23.09.2010 si Codul Contraventional (articolul 273 alin.(5/1)) - poate gasiti ceva aplicabil pentru argumentele si... mai detaliat pozitia dumneavoastra.