Bună! Aproximativ o lună în urmă am încheiat un contract cu un SRL care prestează servicii de confecționare a mobilierului la comandă. Inițial a fost înțelegerea, atât verbală, cât și indicată în contract, că prețul mobilierului executat va fi 30.000 lei. Am achitat suma de 20.000 lei în calitate de avans. Peste o perioadă, când deja mobilierul urma a fi instalat, executorii au modificar prețul până la 34.700 lei, motivând că din neatenția lor a fost comisă o eroare și anume unele din detaliile mobilierului sunt mai scumpe.
Am convenit să achităm suma propusă, doar ca aceștia să instaleze cât mai curând mobilierul. Meșterii, însă, refuză să instaleze mobilierul până nu primesc încă 14.700 lei. Le-am spus că achitarea se va face după ce îmi va fi instalat mobilierul, dar ei refuză categoric. Mai mult, m-au amenințat că lasă mobilierul executat lângă scara blocului de locuit, iar de ceea ce se întîmplă în continuare cu acesta, ei nu răspund. Ei afirmă că au așa opțiune, de a anula comanda, iar 75% din preț rămâne în contul lor, sub pretextul că au fost procurate materiale.
Menționez că eu nu am refuzat comanda, ci doar am solicitat să fie conform contractului! Care ar fi soluția corectă în așa caz? Dacă ați putea să-mi oferiți o părere,
aș fi recunoscătoare. Vă mulțumesc!
Andrei Domenco
Bună ziua,
În primul rând aceștia nu mod modifica clauzele unilateral contractuale iar erorile comise nu pot fi puse pe seama Dvs.
În cazul Dvs puteți rezoluționa contractul cu solicitarea sumelor achitate înapoi pentru neexecutarea contractului.
Mai întâi de urmează de analizat conținutul contractului pentru a va comunica corect care ar fi soluțiile... mai detaliat pe care va puteți întemeia poziția.