Am procurat bilet direct Chisinau-Valencia. Cu 2 saptamani inaintea zborului am fost anuntata ca s-a modificat ora si itinerarul in Chisinau-Lisabona-Valencia. Care ar fi modalitatile de sanctionare a companiei?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Aceeasi companie Fly One presupun :
Compania transportatoare se asigura ca semnati , fizic sau electronic acordul semnat de dstra prin care acceptati conditiile si regulamentul companiei aeriene , astfel daca a-ti atras atentia art.10 al Regulamentului Companiei statueaza :
Articolul 10: Orarele, întârzierile şi anularea zborurilor
1. Orarele
Transportatorul va depune toate eforturile...mai detaliatpentru a transporta pasagerul şi bagajele sale într-un termen rezonabil.
Orele indicate pe bilet, în orare şi în alte documente nu sunt garantate şi nu fac parte din contractul de transport.
Transportatorul poate să-şi substituie alţi transportatori sau să utilizeze alte aeronave decât cele prevăzute, fără preaviz.
De asemenea, în caz de necesitate, poate să schimbe sau să suprime o escală indicată pe bilet.
Orarele sunt susceptibile de modificare fără preaviz.
Transportatorul nu este răspunzător pentru erorile sau omisiunile din orare şi alte publicaţii care conţin orare. Transportatorul nu îşi asumă nici o răspundere pentru zborurile în conexiune.
Totodata , in alte cazuri : refuzul imbarcarii , aminarea sau intirzierea zborului Hotarirea Guvernului 836 din 08.11.2012 pentru aprobarea Regulamentului privind compensarea
şi asistenţa pasagerilor în eventualitatea refuzului la
îmbarcare şi anulării sau întîrzierii prelungite a zborurilor reglementeaza marimea si tipul compensatiilor , din pacate nu si in cazul dstra!
Dvs ați fost preavizata în termeni legali (2sapt) despre aceste modificari. De asemenea, includerea unei escale și modificarea orei zborului, din timp - nu se atribuie la "anularea zborului" sau "intirziere".
Din aceste motive, cred că nu veți putea beneficia de careva compensații, însă pt o clarificare mai amplă trebuie...mai detaliatexaminate în detaliu circumstanțele cazului.
Călin Bobeică
Aceeasi companie Fly One presupun :
Compania transportatoare se asigura ca semnati , fizic sau electronic acordul semnat de dstra prin care acceptati conditiile si regulamentul companiei aeriene , astfel daca a-ti atras atentia art.10 al Regulamentului Companiei statueaza :
Articolul 10: Orarele, întârzierile şi anularea zborurilor
1. Orarele
Transportatorul va depune toate eforturile... mai detaliat pentru a transporta pasagerul şi bagajele sale într-un termen rezonabil.
Orele indicate pe bilet, în orare şi în alte documente nu sunt garantate şi nu fac parte din contractul de transport.
Transportatorul poate să-şi substituie alţi transportatori sau să utilizeze alte aeronave decât cele prevăzute, fără preaviz.
De asemenea, în caz de necesitate, poate să schimbe sau să suprime o escală indicată pe bilet.
Orarele sunt susceptibile de modificare fără preaviz.
Transportatorul nu este răspunzător pentru erorile sau omisiunile din orare şi alte publicaţii care conţin orare. Transportatorul nu îşi asumă nici o răspundere pentru zborurile în conexiune.
Totodata , in alte cazuri : refuzul imbarcarii , aminarea sau intirzierea zborului Hotarirea Guvernului 836 din 08.11.2012 pentru aprobarea Regulamentului privind compensarea
şi asistenţa pasagerilor în eventualitatea refuzului la
îmbarcare şi anulării sau întîrzierii prelungite a zborurilor reglementeaza marimea si tipul compensatiilor , din pacate nu si in cazul dstra!