Spatiu nelocativ si taxe ACC

17 iunie 2019 155

Bună ziua. In decembrie 2016 am achizitionat un spatiu nelocativ intr-un bloc nou. Pana la ziua de azi avem doar contract de investiții. Cu toate acestea, ACC a contractat (martie 2018) o companie de administrare, care ne transmite facturi prin INFOCOM referitor la taxa pentru deservirea blocului.
In speta intra:
Deservirea blocului
Cheltuieli administrative
Serviciu gestiune (servicii. Infocomului)
Cu toate acestea nimeni nici un serviciu de curătenie sau alt fel de servicii nu ne ofera. Singuri angajăm o persoana care are grija periodic sa salubrizeze teritoriul adiacent. Eu cunosc ca suntem obligati sa încheiem un contract tripartit, sa negociem serviciile si tariful.
La toate intrebarile mele raspuns nu am primit. Cât de legală este încasarea acestor plati?
Care e diferența dintre debara, garaj, spatiu nelocativ cu destinatia comercială, luiind in calcul ca sunt toate "spatii nelocative"?
Unde pot sa ma adresez pentru o consultare mai profunda a acestei probleme?
Ce acte este obligat sa ne prezinte seful de asociatie si ce acte a ACC avem dreptul sa le solicităm.