Sunt obligat sa achit diferenta de pret din valoarea unui produs daca acesta nu corespunde calitatii?

4 august 2018 36

Salutare! Am nevoie de un sfat, sunt intr-o situatie incerta, avand in vedere ca am procurat un produs de pe un magazin online de comercializare a electrocasnicelor. Produsul a fost livrat, insa nu corespunde calitatii, are defecte, este zgariat, lipseste o litera in denumirea originala a produsului, plus la asta nu era impachetat in cutia produsului. Inainte de a livra produsul am semnat un contract pe un singur exemplar, care a ramas la mine si am oferit un avans de 20% din valoarea totala. In prezent, furnizorul produsului este de negasit, nu raspunde la apelurile telefonice si nu incearca sa solutioneze problema. La primirea produsului nu s-a oferit nici un act de garantie sau un bon de plata, astfel nici nu cunosc cat timp am la dispozitie conform legii pentru a intoarce produsul. Ce pot face in acest caz? Va multumesc anticipat pentru o sugestie.

Jurist comments 1

Download discussion
Andrei Domenco
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul penal
  • Dreptul familiei
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul muncii

Legea cu privire la protecția consumatorului vă oferă un termen de 14 zile calendaristice pentru a înainta pretențiile față de bunul procurat, astfel, era nevoie sa somați vînzătorul cu o reclamație privind calitatea necorespunzătoare a bunului și să solicitați schimbarea cu un alt bun.

Incert rămîne faptul că nu aveți cum... mai detaliat dovedi faptul că bunul este cumpărat de la persoana x dacă nu aveți un bon sau alte Inscrisuri or poate puteți proba cumva că de la acesta a avut loc procurarea bunului pentru că ulterior să puteți întreprinde acțiuni de încasare a despăgubirilor.

4 august 2018