Telefon defect

27 mai 2022 11

Buna ziua. Putin timp in urma am cumparat un telefon mobil scump de la o retea specializata in vanzarea unor astfel de produse. Aproape imediat am constatat ca produsul este defect, mai exact se incalzeste exagerat in conditii obisnuite de exploatare. Am mers la vanzator si am cerut sa fie schimbat produsul defect sau sa-mi intoarca banii, dar acesta a refuzat si mi-a propus in schimb sa-l duc la service centru lor. Sunt de acord sa testeze telefonul la service centru doar in prezenta mea, dar am fost informat ca pentru asta trebuie sa merg la Chisinau. Ce sa fac in aceasta situatie? Cum sa conving vanzatorul sa schimbe produsul defect sau sa-mi intoarca pretul achitat?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Olga Turcan
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Dreptul familiei
  • Contravenţii rutiere

Buna seara, in cazul in care prestatorul va incalca drepturile de consumator, puteti depune o sesizare la Agentia privind Protectia Consumatorilor.

Sunt 3 modalități de depuner, direct la Agenție, prin intermediul poștei sau prin poșta electronică consumator@apcsp.gov.md ( însă pentru această modalitate trebuie sa dețineți semnătura electronica).

La o asemenea sesizare trebuie... mai detaliat sa fie anexat bonul care confirma achiziționarea produsului și cererea prealabilă înaintată agentului economic.

O seara buna.

15 iunie 2022