Telefon defect, în termen de garanție

24 martie 2023 23

Bună ziua. Am cumpărat în 2022 un telefon, cu garanție pe doi ani. Telefonul s-a stricat și a fost dus la service pe garanție, unde a rămas din noiembrie 2022 până acum, martie 2023. Într-un final, mi-au spus că nu l-au putut repara. Ce trebuie să fac, dacă telefonul are încă garanție? Mulțumesc anticipat de răspuns!

Jurist comments 1

Download discussion
Serghei Marciuc
  • Avocat-stagiar
  • Dreptul civil
  • Dreptul muncii
  • Dreptul familiei
  • Dreptul imobiliar
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul afacerilor

Trebuie să solicitaţi sau înlocuirea telefonului sau restituirea preţului. Deasemeni dacă din noiembrie pînă acuma nu aţi avut posibilitatea de a vă folosi de telefon puteţi solicita şi o penalitate de 1% din preţ pentru fiecare zi de aflare a telefonului la vînzător
1) Pentru încălcarea termenelor prevăzute la art. 18... mai detaliat alin. (7) şi (20) şi art. 181 alin. (1), vînzătorul, prestatorul achită consumatorului pentru fiecare zi (oră, dacă termenul a fost stabilit în ore) depăşită o penalitate în mărime de 1% din preţul produsului, serviciului în vigoare la data examinării reclamaţiei consumatorului.

25 martie 2023