Tratament discriminatoriu client

20 februarie 2019 25

Buna ziua. Rog sa ma consultati la urmatoarea intrebare. Are voie agentul comercial sa ii lase pe vechii clienti la preturile vechi de abonament, daca noilor clienti le ofera conditii mai avantajoase? Compania X, sector privat, pretul la abonament pentru o luna doar internet era 220 lei. Am contract semnat, perioada contractului se prelunge automat. De cateva luni, pretul pentru acelasi serviciu este 190 lei (standard, nu pentru perioada de inceput, nu ca oferta la prima conectare). Pe mine, client deja existent, ma lasa la pretul vechi, nu ma informeaza ca pentru acelasi serviciu altii platesc 190 lei, nu scad factura automat, ci se bucura ca "aveti contract semnat la pretul de 220". Iese ca daca eu nu observam schimbarile de pret din oferta noua as fi putut plati ani de zile 220 lei in loc de 190 lei. Nu este asta gresit, chiar daca am un contract semnat. Multumesc!

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Andrei Domenco
  • Avocat-stagiar
  • Dreptul civil
  • Dreptul penal
  • Dreptul familiei
  • Contravenţii rutiere
  • Dreptul imobiliar

Bună ziua Nadejna,

În situația dvs nu este nimic grav deoarece contractul poate fi coordonat din nou și ajustat în partea ce ține de prețul serviciilor la cel care îl stabilește compania actual.
Deobicei, pe site-urile oficiale care aparțin companiilor, este furnizată informația cu privire la abonamentele date sau ofertele apărute, de... mai detaliat unde se prezumă că fiecare client putea să se informeze de aceea compania nu anunță fiecare client în parte despre ofertele noi apărute, mai mult ca atât numărul mare de clientelă îi poate da bătăi de cap ăn acest sens companie, iar informația plasată pe site este una publică și rentabilă pentru aceștia.

Așa deci, prezentațivă la sediul companie și ajustați contratul la noile condiții apărute, aceștia sunt sigur căvor fi dispuși să păstrezele relațiile cu dvs și să coordoneze acest moment.

Succes.

20 februarie 2019