PrimaRăspunsuriViza de resedinta dupa vanzarea apartamentului
Viza de resedinta dupa vanzarea apartamentului
31 mai 202011
Vasile
Buna ziua. Odata cu vanzarea apartamentului, viza de resedinta a vechiului proprietar se anuleaza? Sau e necesar de scris o cerere de radiere? Multumesc!
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Pentru a radia viza de reședință este nevoie de depus cerere la ASP.
Radierea din evidenţă a persoanelor se efectuează:
-la cererea solicitantului;
-la schimbarea domiciliului sau a reşedinţei temporare şi/sau în cazul autorizării emigrării;
-la cererea sau demersul proprietarului sau a coproprietarilor locuinţei proprietate privată, identificat(ţi) prin actul de identitate...mai detaliatşi care prezintă documentul ce atestă dreptul de proprietate asupra acestei locuinţe. În cazul în care locuinţa este proprietate privată a persoanei juridice, solicitantul prezintă suplimentar extrasul din Registrul de stat al unităţilor de drept, pentru a stabili administratorul persoanei juridice respective. Prezentarea acestui extras nu este obligatorie dacă autoritatea competentă poate verifica această informaţie prin Registrul de stat al unităţilor de drept.
L A
Bună ziua Anna,
Pentru a radia viza de reședință este nevoie de depus cerere la ASP.
Radierea din evidenţă a persoanelor se efectuează:
-la cererea solicitantului;
-la schimbarea domiciliului sau a reşedinţei temporare şi/sau în cazul autorizării emigrării;
-la cererea sau demersul proprietarului sau a coproprietarilor locuinţei proprietate privată, identificat(ţi) prin actul de identitate... mai detaliat şi care prezintă documentul ce atestă dreptul de proprietate asupra acestei locuinţe. În cazul în care locuinţa este proprietate privată a persoanei juridice, solicitantul prezintă suplimentar extrasul din Registrul de stat al unităţilor de drept, pentru a stabili administratorul persoanei juridice respective. Prezentarea acestui extras nu este obligatorie dacă autoritatea competentă poate verifica această informaţie prin Registrul de stat al unităţilor de drept.
Costul: 10 MDL.