Buna ziua. Pe data de 27.05.21 am cumparat un telefon de la un magazin de firma. Peste 3 zile am fost nevoit sa returnez acest telefon pe motiv ca nu am fost mulțumit de cum funcționa, adică “se bloca”. Respectiv, pe 30.05.21, cand am returnat telefonul, am primit in schimb o foaie fara adresa si număr de contact, in care era specificat ca voi fi contactat in decurs de 14 zile. Eu nu am fost de acord cu aceasta soluție, am chemat poliția, am mers la inspectorat si am scris plângere pe care urma sa o transmită la protecția consumatorului. De atunci si pana azi nu am fost contactat de magazinul respectiv, doar de service-ul lor care mi-a comunicat ca telefonul nu prezintă vreun defect.
Pe 14.06.21 am mers la magazinul lor cu o cerere scrisă solicitând să mi se întoarcă banii. Am cerut de asemenea actul de returnare/predare a telefonului, dar nu au dorit sa mi-l înmâneze. La moment am la mâna doar cecul eliberat la procurarea acelui produs. Ma puteți ajuta - ce trebuie sa fac? Multumesc.