ГлавнаяОтветыCat ma costa sa fac documentele pentru un apartament?
Cat ma costa sa fac documentele pentru un apartament?
26 сентября 20193
Nicolae
Am inceput sa fac documentele pentru un apartament si nu stiu cat ma costa sa fac toate actele prin notar. La ce pret se fac prin credit ipotecar? M-au anuntat ca nu mai putin de 10.000 lei. Mersi.
Как добавить пояснения по моему вопросу?
Если хотите вступить в диалог с юристами по Вашему вопросу, добавьте собственный комментарий под ответами юристов. Для этого Вам необходимо войти в профиль пользователя, следуя по ссылке отправленной сервисом yAvo на Ваш почтовый ящик.
Prețul pentru serviciile notariale urmează să le agreați cu notarul la care vă adresați.
De remarcat că, prețul total al serviciilor include taxa de stat și prețul pentru însăși serviciile notarului care, depinde de valoarea tranzacției.
În cazul în care urmează să contractați un credit și creditorul solicită constituirea unei ipoteci...mai detaliatîn favoarea acestuia, la fel o să aveți de achitat o anumită sumă pentru autentificarea acestui contract.
Ulterior încheierii contractelor de vânzare-cumpărare a imobilului, celui de ipotecă și credit, urmează să înregistrați contractele la Agenția Servicii Publice. În calitate de cumpărător al bunului imobil sunteți responsabil de achitarea taxei de înregistrarea contractului de vânzare-cumpărare în temeiul căruia dobândiți dreptul de proprietate asupra bunului.
Dacă prin contractul de ipotecă este prevăzută obligația dvs de a înregistra și suporta cheltuielile de autentificare și înregistrare la ASP atunci le veți suporta dvs.
Igor Brinișter
Buna!
Prețul pentru serviciile notariale urmează să le agreați cu notarul la care vă adresați.
De remarcat că, prețul total al serviciilor include taxa de stat și prețul pentru însăși serviciile notarului care, depinde de valoarea tranzacției.
În cazul în care urmează să contractați un credit și creditorul solicită constituirea unei ipoteci... mai detaliat în favoarea acestuia, la fel o să aveți de achitat o anumită sumă pentru autentificarea acestui contract.
Ulterior încheierii contractelor de vânzare-cumpărare a imobilului, celui de ipotecă și credit, urmează să înregistrați contractele la Agenția Servicii Publice. În calitate de cumpărător al bunului imobil sunteți responsabil de achitarea taxei de înregistrarea contractului de vânzare-cumpărare în temeiul căruia dobândiți dreptul de proprietate asupra bunului.
Dacă prin contractul de ipotecă este prevăzută obligația dvs de a înregistra și suporta cheltuielile de autentificare și înregistrare la ASP atunci le veți suporta dvs.