Am primit mesaj de la Moldtelecom ca mi-au fost sistate serviciile si trebuie sa achit o suma anumita ca sa le reactiveze. Accesind site-ul lor, gasesc un link spre un alt site unde pot achita cu cardul. Eu achit suma imediat dupa ce am primit mesajul si banii nu mi-au ajuns in cont, am trimis dovezi la tehnicienii lor ca am achitat si am si fost la ei de 3 ori, insa ei taraganeaza rezolvarea problemei. Eu am pierdut cu ei mult timp si tot inca nu au rezolvat nimic. Ce as putea intreprinde in acest caz ca sa ii pedepsesc pentru incompetenta si lipsa de profesionalism?
Felicia Ungureanu
Bună ziua.
Vă puteți adresa la banca care dețineți cardul bancar și solicitați exrasul tranzacției efectuate de pe cardul deținut de Dră pe contul moldtelecom, aici operatorii vă vor elibera cu ștampila și semnatura extrasul transferului pe contul Moldtelecom. Cu acest extras vă adresați catre manegerii companiei Moldtelecom.
Dacă nici așa nu... mai detaliat vă reușește atunci urmează să vă adresați în instanță de judecată.
Mult succes!!!