Am mers la magazin din Chişinău, având un cupon (cadou) în sumă de 500 lei. Am procurat un ceainic cu preţul de 770 lei. Dau casieriţei cuponul şi îi spun că restul sumei îl voi achita de pe cardul salarial. În urma efectuării tranzacţiei, casieriţa îmi eliberează bonul, cecul şi marfa. Plec, ştiind că pe card mai rămân aproximativ vreo 700 lei. Intru în alt magazin, vreau să fac o cumpărătură şi doresc s-o achit cu cardul. Vânzătoarea îmi spune că nu am decât vreo 200 lei pe card. Deschid telefonul şi verific contul din bancă: pentru ceainic casieriţa a extras nu 179 lei, dar 679 plus cuponul meu de 500 lei! Mă întorc în primul magazin şi le cer banii, dar au spus că la ei e toul în ordine. Cum procedez în continuare?
Igor Brinișter
Buna,
Solicitați un extras de cont de la bancă cu aplicarea ștampilei și a semnăturii lucrătorului bancar. Faceți o copie, și depuneți o cerere prealabilăîn adresa agentului economic care a extras mai mulți bani decât trebuia să extragă.
De asemenea, solicitați imediat cartea de reclamații unde indicați toate detaliile, inclusiv nr tranzacției,... mai detaliat data, suma. IMPORTANT - NU UITAȚI SĂ FACEȚI FOTOGRAFIE LA ACEASTĂ CARTE DE RECLAMAȚII (O FOTOGRAFIAȚI TOATĂ).
De asemenea, vă puteți adresa celor de la Agenția Protecției Consumatorului și Supravegherea Pieței.