Salutare. Cu 2 ani in urma am procurat de la companie de telefonie mobila un telefon cu tot pachetul. Intre timp telefonul a fost pierdut de fiica mea, iar numarul procurat nu a fost activat niciodata. Am fost la compania respectiva si am achitat valoarea telefonului inclus in pachet - 890 lei. Ei insista sa achit suma de 2.300 lei, indiferent ca nu am folosit pachetul. Culmea e ca au trimis datele la o companie de colectare a datoriilor, care ma suna de 3 ori pe zi. Ce sa fac? Mersi mult.
Andrei Domenco
Bună ziua,
Ținea de responsabilitatea dvs sa anunțați compania mobilă că telefonul a fost pierdut, prin urmare să înceteze abonamentul mobil deoarece nu vă folosiți de serviciile acestuia.
Prin urmare, încercați sa le expediați o cerere prin care să le comunicați circumstanțele de fapt și anume ca la data cutare telefonul a... mai detaliat fost pierdul iar clientul operatorului mobil era in imposibilitate de a se mai folosi de abonamentul contractat, totodata acest fapt ar putea fi constatat de catre ei ca abonamentul a fost inactiv, din care motive sa solicitati incetarea încasarii sumei restante de la dvs potrivit celor indicate mai sus.