Buna! Imi poate spune cineva ce daune pot cere de la compania aeriana in urmatoarea situatie.
Am avut zborul pe data de 25.12.18 cu destinatia Harkov. Sunt nemultumita de urmatoarele conditii:
1. Schimbarea destinatiei cu un aeroport din Kiev (la 20 min distanta au aterizat 2 avioane pe aeroportul din Harkov).
2. Am fost transferati la hotel in Kiev cu un autocar fara incalzire (timp de o ora am mers in autocar la o temperatura ca afara, cu un copil de 4 ani).
3. Pe data de 25.12.18 nu am fost asigurati cu hrana si apa.
4. Am fost transferati la Harkov pe data de 26.12.18 cu autocarul (am parcurs aceasta distanta in 22 ore nefiind asigurati cu hrana si apa).
5. Am ajuns la destinatie cu o intarziere de 43 ore (trebuia sa ajungem pe 25.12.18 ora 7.00 si am ajuns pe 27.12.18 ora 8.00).
6. Am fost expusi la conditii care ne-au pus sanatatea in pericol, mie si copilului meu (lipsa hranei, apei si frig).
Cristian Iustin
Buna, in cazul in care zborul la care faceti referire a intirziat cu 43 de ore, puteti solicita o compensatie in temeiul Regulamentului privind compensarea şi asistenţa
pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare şi anulării
sau întîrzierii prelungite a zborurilor.
Cu referire la celelalte pretentii, puteti solicita companiei aeriene repararea... mai detaliat prejudiciului moral cauzat. Pentru aceasta va adresati la compania aeriana solicitind compensatia in temeiul Regulamentului enunta supra, totodata, solicitati si o compensatie echitabila pentru prejudiciul moral suportat.